2009-11-08 | 00:02:45

Min helg

Fredag: vaknade med Fredrik runt 1 tiden, gick ner och gjorde mig iordning, blev lite stressigt eftersom vi skulle hämta Jennifer på skolan kl 2.. Men jag hann allt.. Sen åkte vi till Uddevalla å gick till polisstationen för att fixa pass åt henne. Gick runt lite på stan i udvl med mamma å Jennifer, köpte lite presenter till t.ex. moster som fyllde år.. Sen åkte vi till tåget, vidare mot Strömstad.. Pappa hämtade oss i Skee med lastbilen, så vi slapp ta bussen.. Tillslut kom vi hem , jag hann inte mer än att komma inför dörren innan jag drog igen!:) Sandra å Larsa hämtade mig, så åkte vi å hämtade Pizza, sen släppte han av mig å Sandra hos henne i den nya lägenheten.. Det var jätte mysigt.. Var med Henne och Ida under kvällen.. kollade på film å pratade massor!:) Sen gick Ida hem så kollade jag å Sandra på film å sen somnade vi..

Imorse vaknade vi trötta som bär, Det var Sandras första dag på de nya jobbet så hon var lite nervös! :) För övrigt hade jag världens huvudvärk hela dagen på jobbet, och hade lust att skjuta varenda norsk som kom med ÖVERFULL kundvagn.. haha, usch.. Sen när jag slutade kl sju kom Madelene å hämtade mig.. Så åkte vi till pappa å hämtade cheesecake..:))Mums. Sen åkte vi till moster och lämnade av hennes kort som Madelene hade.. Efter det åkte vi till Madelene och gjorde tacos! :*  Sen sminkade jag henne först med förstornings effekt, blått. haha, men hade inga bra ögonskuggor så det blev inte så bra, färgen fastnade fan inte! haha.. Sen gjorde jag en bätte "fest makeup" på henne.. Tog lite kort och så, Så nu ska vi kolla på dem och se hur många hon är nöjd med! Hon blir ju aldrig nöjd. haha:D Och jag gick för övrigt precis in på adela, och där stod de så mycket som att våra första lektioner på måndag är inställda.. Sikken tur! :) Börjar kl 1 istället för kl 10:)) Underbart! Nu måste jag sluta skriva för ska fixa bilder och sen sova! Jobb 10-19 imorgon.. bajs! Godnatt










MMMMMUUMMMS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: