2009-11-29 | 11:53:22

London is the shit




Denhär bilden älskar jag! Jag kan berätta lite varför, bakom oss där på bilden så är det ett typ "spökhus" man kan gå in i . Där folk skrämmer bokstavligen skiten ur en. Vi gick in precis i början och bara tittade vad de kostade och så, sen gick vi ut och Veronica och Laila sa ställ er brevid den gubben och ta kort! Som ni kanske ser så är den gubben åt vänster inte levande.. Så vi ställde oss och posa brevid honom.. Sen hör jag helt plötsligt ett ljud bakom mig?! Kollar bak, ser bara en gubbe som står där och skriker och tar på mig. haha, inte riktigt vad jag hade förväntat mig.. Så bilden är inte fake. Han till vänster skrämde skiten ur oss, och Laila lyckades få ett kort precis då. Det borde varit filmat alltså, fan vad ALLA skrattade åt oss. haha:)



Nu har jag grejat lite med bilden igår innan jag somnade, men här är en big park vid slottet i London! Det var helt sick, jag såg bara en ekorre precis framför mina fötter, asen var typ tama?! Jätte söta var dem, tills ena ekorren kröp upp på en gubbes ben, som stod precis brevid mig.. Då ville jag bara därifrån , fan om den hade klättrat upp på mig, jag har nog dött.. haha, det värsta var att det kryllade av dem, man fick liksom se så man inte trampade ihjäl nån när man gick där:)



Jag blev trött på ekorrar och ville åka och shoppa istället! Vi stack till Harods och kollade lite! Dra åt helvte vad dyrt säger jag bara.. En ansiktskräm för 1000Pund = En ansiktskräm för ca 10.000 Kronor. Men det var gigantiskt där inne, jag ska fan söka jobb på makeup butiken när jag har tagit studeten:)


Efter att vi hade kollat där så åkte vi vidare mot shoppinggatan oxford street, lite med våran prisgrupp. Fast ändå svinit dyrt.. Men en del hittade vi ju!:)  Det var julmarknad där och hur mysigt som helst.. Älskar det. Tänk bara om jag kunde blivit av med alla folk runt omkring mig så, bättre kunde det inte blir!:)

Dom försökte lura på oss en svin bra locktång! Synd att den kostade så mkt bara! Jag fick jätte fina lockar i mitt hår med den, stor var dem också! Jag har tyvärr ingen bild på det, men här har jag en på när hon grejar med Jennifer!:)
När vi hade gått runt på oxfordstreet så gick vi in på ett köpcentrum , haha, bara sånnahär affärer!:) Man fick inte ta kort där inne så jag hann bara ta två!


dagen slutade med middag, 8 turister lost in london.


piccadilly circus



Big ben
som inte alls var så big som man trodde!:)


Pappa jag Jennifer och Marius!


Vi plus London eye

Jag + Veronica

Kaffe paus

Marre rögar


snygg mössa




Orkar verkligen inte lägga upp mer bilder nu. Så jag avslutar med denna! Får lägga upp med en annan dag:*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: