2009-11-28 | 23:16:41

London baby

Nu har jag precis kommit innan för dörren hemma i sverige! London är helt underbart och jag ska flytta dit! Den saken är nästan säker. Skulle vela bli av med lite av alla dessa 70 miljoner människor bara! :) Men otroligt mysigt var det.. Sminket var skit billigt också, Det jag köpte när jag var där var:
  • Leopard leggings
  • Svarta leggins
  • 2 maxfactor puder 100;- för 2
  • 2 glitter ögonskuggor sleek eyedust brun och silver
  • 1 rouge, maxfactor(pappa tappade min andra i backen så fick en ny)
  • 1 stickad tröja
  • 1 klänning
  • 1 solglasögon
  • 1 hatt (loveit)
  • 1 sjal
  • 2 örhängen
Det är vad jag kommer på just nu.. Ganska nöjd faktiskt.. :)
Hittade mina favorit stövlar där också!

Jag ska beställa dem om jag inte hittar liknande här i Sverige, man kan inte ha med sig mer än 10 KG tillbaka så kunde inte köpa för mycket.. eller för tugnt.. Men det gick bra det jag har nu!:) Sen får vi väl se hur det kommer att gå!:)) Nu ska jag gå ner och äta något! uppdaterar med sen! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: