2009-11-15 | 23:58:05

LiinnsLiv

Godkväll gott folk! :)
Nu sitter jag hemma i lägenheten med Jonna + Anton! Jonna var försvunnen i 2 timmar förut så jag och Anton letade efter henne ett tag, tillslut hittade vi henne! ungjäveln, haha.. Har ätit ostbågar också! det var gott! :) Just nu sitter jag och tittar på grannfejden! Repris eller något,vad vet jag! Ska titta på Efterlyst om en halvtimme också, nån slags repris där med! Tänkte skriva lite om helgen också!

Fredag: Vaknade hos mamma och hämtade ut mitt löshår och köpte hårfärg, pang, där tog lönen slut! Åkte till skolan och gjorde ögonfransförlängning på Nadine och hon på mig! :) Det blev ganska bra faktiskt! Tog bussen hem, Malin hoppade på i Vänersborg. Gick och åt mat på pizzan! Sen gick vi hem så satte hon i mitt löshår! blev jätte stressigt sen, Alla ringde å tjatade, oh jag blev stressad. Skulle till Joel så;P Menmen, vi hann precis med allt och åkte vidare mot stan! Bilderna från joel ser ni lite längre ner! Det var helt okej hos Joel, träffade massa roliga folk! Missade även nattbussen hem,eftersom Joels klocka på datorn gick en kvart fel! hans klocka va 15 över när den rikgia var halv, inte bra! bussen gick halv, så det blev taxi hem! inte billigt! Men vi var tre som dlade så, jag betalad ingenting, betalade åt Ns 100 spänn hem till honom, helt sjukt! Var hemma lite efter fyra tror jag, jag stensomnade direkt!:)

Lördag:Vaknade med min pojkvän! Dagen var seg, sen blev de bråttom såklart, Skulle åka med Simon ner till stan, vi skulle gå på 2012, och den filmen var AS bra! Tycker jag.. Den var 2,5 timmar lång! men den tiden gick jävligt fort! :) Ville inte att filmen skulle ta slut! Den va verkligen grym! Händer det på riktigt så är det la inte så jävla kul men, som film var den bra! jag tror inte det händer något ändå så!:) Tar dagen som den kommer..Efter bion åkte vi hem till mig igen, tänkte åka till åsebro men blev inte som planerat! Det gick allt bra ändå!:) Mysdag med Fredrik istället!

Söndag/Idag
: Vaknade med Fredrik igen, han åkte hem och jag var trött.. Det jag har gjort idag är väl duschat ätit åkt tll Uddevalla! Letat en sväng!:) (haha) nu orkar jag inte skriva mer, för jag är jävligt arg på min dator kan jag tala om, den är helt sick! wellwell,

Sovgott!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: