2009-11-11 | 12:40:20

Igår och Idag

Igår var jag först iskolan, lite oroa överallt. Sen gick Jonna hem på hantverken, och ringde sen mig, så jag sprang hem fort! Pratade med henne lite och sen åkte jag vidare till Vänersborg för att ta syntest, vilket gick bra. Jag klarar mig utan glasögon osv när jag får mitt körkort 24 maj som jag har bestämt!:)) påvägen till bussen sen så träffade jag Kenny,pratade med han en snabbis, sen tog jag bussen hem till mamma.. Skulle träffa Fredrik för första gången sen i torsdags,/ fredag morgon. Kom hem till mamma, Där var även Anki och Moa! Trevligt, sen kom Fredrik så gick vi och åt pizza, han bjöd!:) Sen köpte han cigg, så gick vi hem igen!  Låg och myste en stund, pratade osv, sen sten somnade båda två! haaha, klockan var typ halv 8 när vi slocknade, så ringde mitt alarm 20.30 och jag trodde vi hade försovit oss! Båda fick panik! Sen märkte vi att det var kväll bara, haha.. Båda somnade om igen, och sen vaknade vi imorse och åkte till skolan! :) Idag har jag haft Svenska och Hantverk hittils.. Och nu ska jag ha idrott!:) Sen får vi se vad som händer! Lite beslutsångest!:) Hejsvej


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: