2009-11-02 | 16:41:42

En vecka med Jenny

Torsdag: Vaknade runt 10.. Gjorde oss iordning, packade ihop allt osv, åkte till Torp! Sen åkte jag Jenny å Simon till Frändefors..Kom dit, gick och åt pizza med Jimmy, Stampe och Tommy! Sen kom Joel också.. Satt och tjötade en bra stund, Sen gick Tommy å Stampe hem till Stampe, så åkte vi andra ut i skogen och skrämde upp varandra som fan! haha:) Det var jag Jenny, Jimmy, Joel och Simon! Sen när vi hade skrämt upp varandra ett tag så åkte vi å hämtade Fredrik hos honom, det var första gången jag träffade honom på en vecka då! Så han åkte med, så åkte vi runt lite överallt. haha, Åkte till Rasta och åt, så spelade Joel på en spelautomat och då vann han 400:- skit unge, haha, sen åkte Simon å Fredrik hem.. Så stack jag Jenny Joel å Jimmy till stan en sväng! Kissa och drack kaffe typ. Sen åkte vi hem igen:) haha, helt sick kväll!:)

Fredag: Vaknade sent som vanligt.. Började göra oss iordning, funderade på vad vi skulle göra på kvällen men de slutade med att vi åkte till joel för onvalighetens skull! Jag och Jenny tog de lugnt hela dan, sen åkte vi till stan. Fixade öl och mötte upp en del folk och gick sen till Joel! Blev en del folk där för som vanligt.haha, Sen kom polisen förbi och sa hej! Då hamnade min kära pojkvän i fyllecell, för han är så smart att går ut och letar efter sin mobil när polisen står där.. haha.. Sen blev Simon cp sur och låste in sig i sin bil:) Men annars var kvällen helt okej:) Det var inte speciellt mycket sömn den kvällen/natten!

Lördag: Vaknar kl 10 och ringer
Fredriks mamma för att kolla om hon har hört något om Fredrik! vilket hon hade.. Så jag Jenny å Joel gick å köpte dricka! Sen gick Jimmy hem till Izabell.. Så städade vi undan lite och gick till bussen för att åka hem till Fredrik och kolla hur det var med honom efter gårdagen! Åkte till honom och sen vidare hem till mig, somnade en elle två timmar, åt god mat och sen var det dags för fest igen! Började göra oss iordning och tog en öl med mamma så kom Robin,Tobias och Bur och hämtade oss:) Så åkte vi till rösebo, det var super skoj där!:) Jenny å Maria och NS haha, skaka loss:) Sen åkte vi vidare mot stan och käkade på Shell, så pratade vi lite med Sven å Kenny men hittade ingen fest så vi åkte hem runt 03.00.

Vaknade på söndag
morgon och var bakfull som bare den, Då var det dags att säga hejdå till Jenny, (vilket inte var roligt) Åt mat och tog det lugnt, sen kom Simon,Iza å Jimmy å hämtade oss! Så åkte vi till Thn och lämnade av Jenny vid bussen! Inte kul, jag hoppas att hon snart kommer tillbaka.. :) Men det gör hon!:) Sen åkte vi till donken och åt mat, sen åkt jag hem till Fredrik så hämtade jag han! så åkte vi hem tll mig oc myste!;)

Nu hinner jag inte skriva mer! Hejhej
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: