2009-11-30 | 23:15:48

Funny

Hej allesammans! Har inte skrivit på ett tag nu för jag har haft fullt upp!:) Under den fullupptagna tiden har jag även kommit på att jag vill ha en kamera! En sån som mamma har:) haha , Man kan göra så mkt kul med de:) Min andra är ju paj så.. haha ,Idag i skolan kom jag på en bra ideé att vi kunde låna lite smink + systemkameran i skolan och gå hem och ta bilder. :) Så jag fick med mig Malin och Jonna! Och vi hade riktigt kul!:) Tog varsin shot tillochmed.. haha, skålade för oss! Tänkte lägga upp lite av bilderna vi tog, det blev ganska många så alla kan jag inte lägga upp.. Men några stycken kan jag nog:)








Sen tänkte jag bara tilllägga att jag tycker synd om dig min lilla älskling! Jag finns här för dig om det är något! Det vet du.Love you! <3

Du skulle verkligen behöva en Fortune cookie nu!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: