2009-11-29 | 23:25:32

baby

Idag var första dagen på riktigt länge som jag träffade baby, mysigt.. Han kom hit till Uddevalla med mamma. Jag och Jennifer tog tåget från Strömstad, eller rättaresagt, från Skee kl 14.30 typ, var framme i udvl 15.55 Väntade på mamma å Fredrik men hittade dem ingenstans?! hm, dem stod rakt framför oss.. haha, Mamma och Jennifer körde hem mig och Fredrik till lägenheten, Här var Jonna också, kul att träffa allt folk!:) Önskar att jag kunde ta med mig dem två å sticka till London föralltid. Gillar läget där:) Hatar Sverige nu, bara regnregnregn.. Man blir fan deprimerad. Jonna har iaf åkt till Nadine nu för nån timme sedan så det är bara jag och babby kvar, Imorgon är det skola och mitt fritidskort går ut och om 19 dagar är det jullov.. :* Det är trotsallt första advent idag!:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: