2009-07-28 | 23:30:41

Hit me , kick me , you can never get me

Har inte skrivit på ett tag nu , har inte haft nån ork! Allt har bara varit skit hela veckan! Men igår kom jag mig iväg till lysekil med Nina,Anki,Moa,Jennifer,Laila och Marius! Det var jätte mysigt! Kunde tänka på lite annat än allt skit folk håller på med nu för tiden! Usch,jag vet inte riktigt vad jag ska säga! jag är så djupt deprimerad nu så jag vetinte vart jag ska ta vägen! Jag är så himla trött på allt! Vill bara ta och åka långt härifrån och stanna där länge det går!  Imorgon ska jag jobba igen, jag vill bara ringa och säga att jag inte orkar, jag mår inte bra! jag mår dåligt bara av att tänka tanken på det! Känns som att hela mitt liv hänger på en jävla tråd, jag har ingenaning om någonting längre! Vet inte hur jag känner angående någonting! Mellan mig och Fredrik är det åt helvete, Allt blir bara värre och värre för varje dag! Jag vill såklart vara tillsammans med honom! Men inte så vi har det nu!
Jag vill att allt ska bli som förr! Jag vill att vi ska kunna sakna varandra och ringa och åka till varandra utan att man ska behöva tvinga nån! Det fungerar inte så! Jag skulle göra allt för att göra allt bra igen! Men det går fan inte!  Inte på något sätt?! Hur länge ska vi stå ut med detta? Jag känner så väl hur allt bara skjunker neråt! Jag vill inte , jag är jätte rädd för att det ska gå åt helvete! Jag vill inte stå där ensam, Jag älskar honom så himla mycket!  Men det går ju inte att få det att bli bättre, jag är rädd att vi har försökt för många gånger! :( Jag vet inget mer sätt att försöka på!  <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: