2009-07-20 | 20:46:34

Lång ledig

Torsdag: Jobbade till 18.00, Stressade ut, Laila hämtade mig, jag fick byta om i bilen till vanliga kläder!:P Hann precis med tåget, somnade så gott där, Mamma och Jennifer hämtade mig i uddevalla kl 20.00.. Åkte hem, Fredrik kom, så myste vi lite. Sent åkte han hem för han skulle jobba på Fredagen! Så jag tittade på en film och somnade, Var helt slut efter veckan!


Fredag
: Vaknade runt 10, Ringde och tänkte väcka alla, men dom enda som svarade var Rebecca och Stampe, Bestämde mig för att åka till stampe och hämta Rebecca! Vi skulle göra oss iordning och förfesta lite hemma innan fallens! Det gick ingen buss just då, jag orkade inte gå, har ingen cykel som fungerar.. Så kom jag på att Jimmy har skaffat sig en moppe, så jag drog hem och försökte väcka honom och Izabell, Jag tror båda pratade i sömnen, Men jag fick trotsallt låna moppen! (Y) haha, 15 år igen! Jag åkte till stampe, där Stampe, Rebecca och Linus satt och lanade.. Fick ut Rebecca efter ett tag,            Så packade hon ihop sina saker så drog vi hem till mig!:) La oss och solade på min altan, åt bullar,rökte, drack kallt och gott vatten, tankade musik ( skulle göra en bra skiva att lyssna på)! Men det blev för varmt efter ett tag, så vi fick gå in och sätta oss!:) Vi hoppade in en efter en i duschen, Började göra oss iordning, Sen mitt i allt åt vi hembakad pizza!:) <3  Sen fortsatte vi, tog varsin iskall öl!:) MUMS! Började bli klara med allt fix överallt!:) Lite beslutångest om vad vi skulle ha på oss men det löste sig i sista sekund som vanligt! Fredrik och Jimmy kom hem till mig också, så satt vi 4 och drack lite, Tog bussen till stan 18.48 Linus hoppade på bussen också, vid stampe.. Kom till stan, drog hem till Linus så han kunde byta kläder osv, Fixade mer öl åt sven och dem.. Sen hoppade vi på bussen till Thn.. Kom dit, helt okej var det! :) Träffade massa skoj folk och brände upp massa onödiga pengar! (Y) Det var jätte kul, Tills dom äckliga jävla turkarna kom med sin fula hund! Orkar inte skriva om allt här, men dom kan dra åt helvete! Ska inte dra alla över en kant, men dom som befann sig där vid strandbryggan och slog allt som såg kan ju åka tillbaka till turkiet! fy! Och polisen fanns överallt hela kvällen,men fan inte när man behöver dem?! Det är inte typiskt eller så! ÅH! jaja, Alla kom därifrån levande, det är huvudsaken! Efter ett jävla liv med turkar, ordningsvakter, störande folk, poliser så kom vi oss bort och åt!:) Sen tog vi bussen hem runt 2 halv 3.. :) inte dåligt med folk på bussarna! Men hem kom vi! Jag och Fredrik åkte hem till mig och myste!:)) Kvällen var jätte bra helt tills slutet!! Men det blir aldrig som planerat!



Lördag: Jag och Fredrik sov bort halva dagen! Vaknade runt 1, drog och åt pizza !:)) Sen drog vi och hyrde film, gick hem och myste och tittade på film ett tag, Man missar alltid filmen när man är med Fredrik?! haha:) sötnos<3 Sen ringde jimmy, så ville dem att vi skulle gå med och äta pizza! Så det var väl vad vi gjorde. Sen efter det drog vi med Dem hem till jimmy. Satt och tittade på tv och tog det lugnt. Tittade på 101 dalmatiner! jag somnade! Vad som andra gjorde vet jag inte. Jimmy och Fredrik Grejade väl i källaren eller garaget som vanligt! Sen gick jag och Fredrik hem och sov!:)

Söndag:
Vaknade, helt slut då med! Gjorde ingenting på hela dagen! Blev väckt av att malin ringde och skällde ut mig för att jag sov för länge?! gick till pizzan och åt igen! Sen kom vi på att vi hade lovat att hjälpa Jimmy och dem att städa källaren! Så drog dit och städade, jag och Iza tog Jimmys rum och gjorde om lite, så man kunde komma in iaf!:) Sen fick vi för oss att åka till fallens igen! Drog hem till mig, hade en timma på oss, jag och fredrik sprang in i duschen , sen fick jag göra mig i ordning snabbt.. Sen drog vi till Dennis, tog en grogg! fyfan vad äckligt! Så ja ville inte ha mer! Rebecca ringde och sa att hon skulle åka till mig nu och hämta sin väska och sånt, så jag sprang hem och mötte henne, precis när hon åkte kom Dennis, Fredrik och EMil och hämtade mig! så plockade vi upp Jimmy och sen åkte mot Thn! Åkte först till någontjej på "förfest" haha, sen mötte vi upp Sofia! Så gjorde dem så jag jimmy och Fredrik kom in på krogen! Så gick vi dit, odd fellow eller vad de hette, minns inte.. ;p Drack några cider och öl.. Fredrik blev så jävla full så han däckade inne på puben! (Y) haha, så satt vi där ett tag!:) kollade på raketer och grejer!:))) Sen Drog vi till Donken och åt! Fredrik gjorde bort sig igen! haha, tappar ett cola glas mitt i allt, så alla börjar klappa händerna och grejer, och vem får stå kvar om inte jag?? aha, pinsamt.. Sen drog vi till hon Emelie, satt där ett tag på "efterfest" Sen drog vi hem!:) Var hemma halv 3 tror jag!







Måndag
: Mys med Fredrik hela dagen, Drog till Jimmy en sväng och sa hejdå och så innan jag skulle åka till Strömstad! Mamma kom till Jimmy och hämtade mig, körde mig Jennifr och Marius till Udvl, Tog tåget hem! Somnade så gott på tåget så!:) Och nu är jag i Strömstad och ska beställa kläder!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: