2009-07-13 | 01:21:55

She's good

Nu ligger jag hemma i sängen och har precis pratat med Rebecca i telefonen! Skönt att prata med henne, :) Hon har hjälpt mig massor med bloggen! Tack<3 Jag och Malin satt och försökte i flera timmar men allt blev fel hur vi än gjorde ;D haha! Men vi försökte iaf!:) Vi kommer också bli experter nångång, så vi också får vara med i bloggklubben! För det verkar ju bara vara för proffs, annars kan man ju inte ha blogg?! tsst, Min blogg får se ut såhär ett tag framåt , jag orkar verkligen inte lägga ner energi! btw, Efter jobbet förut så ringde Malin, så kom dom och hämtade mig i bonnebilen, och jag trodde vosingen vad söt och dräglade brevid mig , men nejdå, han var åksjuk å satt å spydde hundkräket! haha:) spydde ner malins jacka också(L) Jag skulle nopra henner bryn, men tror ni det blev av, nix! Gjorde allt utom det tror jag! Kom hem för en timme sen ungefär, Jocke fick köra hem mig. Så nu ligger jag i sängen och inte gör ett skit, pratar lite med Bex på msn , massor att prata och skvallra om nu, inte ofta vi hinner prata längre! Men det tar vi igen ihelgen!:) Jag har inte pratat med Fredrik idag heller, Känns också jävligt bra att vi har en så bra relation nu när vi aldrig ses längre! Får väl hoppas att vi kan höras av imorgon då? Avslutade samtalet som halvt ovänner igår så!  Jag längtar så himla mycket tills på torsdag, men ändå inte. Det kommer säkert bli as tråkigt! Men rebecca får göra det roligt!:) Jag tänker inte sitta och vänta på nåt som aldrig händer kan jag ju säga! Får väl snart lägga mig och sova, klockan börjar bli mycket idag igen! Jobbar till 21.30 imorgon, åh vad segt! Hoppas jag kommer hem! (y) Nu ska jag fortsätta snacka skit med Rebecca! :) hejhej! :)))
1 Kommentarer
Malin:

Det är ju inte mycket skillnad. Jag gjorde grovjobbet ju.:D

2009-07-13 | 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: