2009-07-12 | 20:08:17

Jobba Grebbestad Jobba

Hejhejhej! Blev så sent igår sa hade fan inte orken att sätta mig och skriva här, fyfan.. haha, Jobbade igår, allt blev jätte krånligt , ska jag till Grbbestad? ska jag inte? hur? varför? när? osv, Men det slutade med att Malin kom och hämtade mig på jobbet,  så åkte vi tll henne snabbt,sen drog vi till mig så jag kunde byta kläder! sen drog vi vidare i raggarbilen mot Grebbestad! haha, Kom dit, Träffade alla möjliga folk, hela skolan var typ där, massa från Vänersborg och såklart massa från Strömstad, Folk överallt! haha, Det var helt okej där borta!:) Träffade massa goa barn jag inte har träffat på jätte länge,Så det var perfa!:) Ida försvann dock med en gång, för ovanlighetens skull! (Y) haha Tog inte så många öl, eftersom jag skulle jobba idag, så sparar mig tills fredag!:) Malin klagade ju på att jag bara hade olika sorter så ! haha:) Fick inte så många bilder  därifrån, trodde jag hade men visst inte!:) menmen, det iaf med Slutade att Stackars Aoud  ( chansar på stavningen;P) haha, fick komma och hämta oss mitt i natten! :) kom hem la mig och sov med en gång!(Y) Upp och jobba tidigt, bussen gick fem i nio, jag vaknade halv nio! Tackvare Laila! haha, Annars hade det blivit en försovning! Det var okej på Jobbet, trött som fanken bara! Men har gått hyfsat fort! Nu ska jag äta mat och tjata lite med Laila! upp och jobba imorgon igen!:) Längat som fanken tills onsdag, för då får jag lön, kläder, och det är en dag närmare mamma!(Y) :) hejhej
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: