2009-07-15 | 22:12:22

Hemma igen

Hejhejhej! Idag cyklade jag till konsum med en cykel som det inte var luft i däcken såklart! men jag trampade som fan, skulle ju hämta mina kläder!:))) allt passade utom en sak som var lite stor! Det går att lösa, annars ger jag den till Mamma eller något! Så jag är nöjd!:) Idag på jobbet brände jag tusen kronor till, smink för 500, mascara,foundation,rouge. helt sinnes sjukt så dyrt det kan va!! usch, 3 par örhängen, 1 armband, max (L) ,Imorgon ska jag iaf till mamma!:) jag längtar som bare den, Här är det jätte fint väder, och har varit det hela dagen! Så pratar jag med rebecca, då har det ösregnat i Vänersborg, åh vad skoj! Så jag ska snart packa väskan och läggga mig tror jag! Vart kan man hitta snygga leggins? jag hittar inte fina nånstans :( Hejdå


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: