2009-07-14 | 18:46:35

Bra dag!:)



Sedär ja, Kollade precis hur mycket jag får i lön för mina 11 dagar jag jobbade i juni, ganska bra betalt för så lite dagar måste jag säga! :) Överlycklig just nu!



Idag vaknade jag tidigt, men ändå lyckades jag försova mig ganska mycket!:) hoppade in i duschen, Madelene kom och hämtade mig, så åkte vi till trollhättan, så drog vi till näl! Satt där ganska länge,eftersom dom var så himla tröga där..Mend et gick väl bra tilllslut.. Fick böter också!:) haha, sen drog vi till siba och åt frukost, dyr frukost!(Y) sen köpte vi massa bullar, åt några på vägen, och tog med massaa till mamma. Åkte dit och fikade.. Åkte även hot roden fort som fan!:)) haha, Noprade Madelenes bryn också, så var en person klart!:) Fyfan vad jag ska shoppa sönder på luchrasten imorgon!:))) haha,  Får se vad jag ska göra sen ,jag bara längtar tills imorgon bitti när jag ska cykla itll konsum och hämta ut mina kläder som ligger där och väntar!:))) Allt känns så himla bra nu! Taggad som fan!:) Tänk nästa lön, typ dubbeltupp!:) haha





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: