2009-07-23 | 02:59:06

Björn Rosenström!

Ida gav mig en ideé på jobbet, häng med på björn ikväll , okej tänkte jag... Fick med mig Malin också, Så vi var ett gäng med tjejer som drog dit, och tro det eller ej så kom både jag och Jonna in!:)))) haha, Han var AS GRYM live!:)))) :* hur kul som helst på krogen, haha.. Borsttt från den jävla turken som dansade som om han vore en clown, haha fan vad jag skrattade:D Imorgon blir det tydligen fjorden, mer än vad jag visste! Malin körde precis hem mig, kl är 02.59 Jag ska upp k 07.00.. jaja, gonatt

   




Dåligt bild, men Bjöörn!:)
Louise var crazy!:))

Orka inte lägga upp mer, det kommer nån annan dag!:)




1 Kommentarer
Ida:

HAHAHAHAHAHA var så jävla kul att ni var med och turken han är alltid där hahahaha han står alltid i trappan vid dansgolvet och dansar.

2009-07-23 | 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: