2009-07-13 | 23:25:22

Äntligen hemma!

Idag har varit en fruktansvärt slitig dag på jobbet! Fy! Sjukt mycket folk och mitt humör tappade jag på bussen upp! (Y) Men Det gick väl över i slutet! :) Alla bara retar mig på mitt jobb, haha!:) Har även blivit varnad för en engelskman som försöker få med sig "småtjejer" i bilen från Nordby till Strömstad på dagarna! Hm, han ska man inte åka med har jag hört! Någon stackare har redan råkat ut för honom tydligen! Han ska vara trevlig och snäll och säga, åk med mig in till stan om du vill, jag ska ändå dit, så slipper du vänta på bussen?! Hm ,skumt! Menmen, Nu ska jag gå ner och ta en cigg med Laila, sen ska jag snart lägga mig och titta på en film eller något och sova så gott som det bara går! Ska upp kl sju imorgon på min lediga dag! (Y) Har lovat att åka med Madelene till Trollhättan, Sen ska vi till mamma och ta en fika och hälsa på henne en sväng! Sen åker vi till STrömstad igen och börjar jobba! Så imorgon blir det vänersborg en sväng!:) Ska bli Trevligt! Saknar Fredrik så himla mycket, men hinner nog inte träffa honom förens vi åker hem igen, sorligt men sant! Och han svarar inte när jag skriver så det är inte så lätt att berättta att jag ska dit! Kanske träffat någon annan rolig filur!:) hähä, om 24 timmar och 40 minuter har jag lön! fyfan vad jag längtar! har så mycket kläder jag ska hämta ut !:)))) Roligt att ha någo nytt när jag ska till fallens:) Nu ska jag lägga mig och sova! Godnatt, Jag saknar dig baby <3
i
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: