2009-07-10 | 23:40:13

After work!

sedär ja, Idag har dagen på jobbet gått riktigt fort faktiskt! Började med att komma upp
och sätta mig i kassan, hur mycket folk som helst! Så tiden bara rann iväg, En dum norsk
jävel förstörde dock en äcklig olja som luktade bajs, jag har fortfarande kvar lukten i
näsan! (Y) haha, Sen gick jag på golvet en sväng, skulle hjälpa Matte med drickan,
så skulle han bara gå och hämta caprisone som vi skulle fylla på! och det
tar ett jävla tag innan han kommer tillbaka.. sen kommer han och ber mig komma
lite, så kommer jag! och då har han lyckats tappa ett helt flak med caprisone haha,
och det vägde så himla mycket så vi kunde inte få upp det tillsammans! dom understa
var helt mosade, och det var typ 200 kartonger vi skulle lyfta upp! (Y)
Det slutade iaf med att vi fick börja packa om allt på nytt. Jätte kul, inte..
När vi var klara med det så drog jag till kassan igen,och sen slutade vi 21.30..
Åkte hem med Linda, Kom hem och då var pappa och dem nere i baren och drack
så jag hamnade där en stund! Ska snart ner igen! Blev sur på en gubbe så fick
gå upp innan jag blev gaarn! wellwell, Får väl gå ner en sväng igen! Imorgon blir
det nog Grebbestad om det inte regnar för mycket!För då har jag ingen lust!:)
hejhej
Smart Mathias!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: