2009-12-22 | 01:22:22

v.52

God kväll! Nu har jag äntligen jobbat klart mina 4/4 dagar! (Y) Idag var den värsta dagen! fy, jag ville bara hem hela tiden. Och det var sjukt mycket folk där. Förstår inte att alla jävla norskar ens orkar åka dit när det är så mycket folk runtomkring.phu..

pappa hämtade iaf mig och Linda på jobbet! Körde henne till Mikaela och sen åkte vi hem. Tjötade lite och jag vann precis 500 kan man säga! Om dem inte lurar mig. ni får veta vad eller varför när jag får ett bevisbrev om det stämmer eller inte. :)

Imorgon bitti ska jag åka till Norge. Ska bli kul att träffa mimmi och morfar, det var så längesedan nu! Efter det ska jag åka och handla på mitt jobb.. Sen åker jag vidare hem till Frändefors.

För övrigt så har min dator blivit helt kass, den är skit trög och jag kan knappt trycka på något utan att det ska ta en halvtimma att komma nånstans, Datorn har varit på i några veckor nu! Kan bero på det. Så nu ska jag lägga mig och se på film, ( som jag har somnat till 4 nätter i rad nu) och om jag inte somnar så ska jag vara duktig och stänga av min dator så den inte blir kaput. :) Har kollat igenom massa roliga bilder på min dator nu i nån timme. Trög som fan och många bilder! haha:) Tänkte lägga upp en gammal bild från balen i 9an, drygt 2 år sedan nu. jaja nog om det. Sov gott för det ska jag!

Balen i 9:an

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: