2009-12-14 | 22:03:49

v.51

Det är redan vecka 51 och imorgon fyller min pojkvän år! Eller rättaresagt om 2 timmar exakt.  Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Varit iskolan, skaffat papp. Gått hem och sen har jag varit med Jonna. Skrattat åt Rebecca lite också. Men sen gav hon mig ett bra tips! Att ta ett varmt bad. Så jag gjorde det. Nu ligger jag i sängen och ska titta på paradise hotel.

Hittade hur många fina klänningar som helst förut! Vet inte vilken jag ska köpa! Blir helt galen.:)

Imorgon ska jag först göra mattebajsprov. Sen ska jag vara i skolan sen ska jag åka till Vbg och träffa Rebecca gummsan, så sticker vi till siba så köper jag present till Fredrik! Snacka om att vara ute i god tid. haha, men ena presenten är faktiskt klar! måste bara finslipa lite. Sen ska jag åka hem till mamma och ta med mig en tårta!:)
får även lön imorgon, 3600:- wie
Hejsveeej
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: