2009-12-09 | 12:39:07

Onsdag v51

Sitter i skolan nu! Idag vaknade jag och Jonna på tok försent igen! Men hinner fortfarande till skolan:) Började med Svenska, kollade klart på Narnia! Den är faktiskt bra. Det var ca 3 år sedan om inte mer, jag såg den första gången! Och även sista innan nu! Sen hade vi hantverk, och då arbetade vi i grupper, elle a två och två, så jag och Jonna var ihop! Och gjorde spolar först, lite svårt ibörjan med sen fick vi fan in tekninken så det gick kanon bra! Gjorde även hårinpackning på dockorna, (vilket behövdes) Efter alla tänger och skit så har håret blivit jätte dåligt på dem. Men nu är det mycket bättre.!

Nu har vi precis varit och ätit i den äckliga lilla matsalen vi har tills Februari! Åt spagetti och köttfärssås smakade koskit! på riktigt alltså! :* Blää! Tvingade i mig det jag hade tagit, sen tog jag ett faktiskt gott knäckebröd och gick ut.

Pratade precis med madelene en snabbis! Och snart ska jag ner till idrotten för att träna:) haha, sen runt 16.30 kommer Fredrik! Och då ska vi bowla! billigt och bra!:) Skriver med sen, för jag ska dra nu! Hoouj
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: