2009-12-01 | 23:49:04

One tree hill. <3


Jag har en svag känsla av att One tree hill börjar dra sig mot slutet nu! Har precis tittar på avsnitt 11 i säsong 7. Och jag är rädd för att det inte kommer så många mer avsnitt heller! Allt är bara kaos i det avsnittet. Jag blev så arg att jag nästan kasta datorn i väggen alltså! Shit. inte bra. Jag längtar tills nästa tisdag när nästa avsnitt kommer ut, så hoppas jag verkligen att saker och ting faller på plats igen. Har suttit och spanat runt lite, och har fått se att Austin Nichols (julian) är sedan en tid tillbaka ihop med skådisen Sophia Bush (Brooke Davis) som också spelar med i One Tree Hill. Vilket är en jävla tur för dem!:) För så som det ser ut just nu så går hela oth världen under. Åh vill verkligen inte!

 

 

 

 

1 Kommentarer
Malin:

Julian heter han, inte justin ;)

2009-12-02 | 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: