2009-12-25 | 10:40:08

God jul

Jag hoppas ni har haft en riktigt bra jul. För det har jag..:) Fick allt jag önskade mig så:) Igår blev de lite mycket och lite sent! Fredrik var jätte full så han sa till mamma att vi skulle till kyrkan idag klockan 7 på morgonen?!?!?! För att min syster skulle dit och sjunga. Så kl 7 imorse var jag illa tvungen att stå upp för han var så envis och skulle dit.. fyfan, inte varje dag man sitter i kyrkan klockan sju på morgonen.. haha, var väl hemma runt 8 igen. somnade på soffan. Det var helt underbart.. Nu ska jag göra mig iordning för att åka på släktkalas tror jag de va, med Fredrik! Och det bästa av allt är väl att Jenny kommer ikväll!: ) Och imorgon åker vi till Strömstad och får massa julklappar! :))

Ha en fortsatt bra dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: