2009-12-22 | 21:11:56

dan för dan före doppardan

Tjeenapeeenaaa! Idag har det varit en låång dag! Började med att jag gick upp tidigt, phu. Duschade gjorde mig iordning osv, sen kom min coola moster och hämtade mig, så åkte vi till Norge. Åkte först hem till Jan och sen vidare mot kyrkan där det var begravning för en tjej som dog för någon vecka sen! Mötte upp mamma och Kenneth där, jag kände inte henne så jag var inte med. Kenneth körde mig till mimmi och morfar!:) Satt där länge och pratade med dem. .Sen kom mamma tillbaka.. Gick ut och handlade för mimmi och morfar, och sen gick vi tillbaks igen, tog en kopp kaffe och åkte sen till Nordby, Handlade godis och lite mat på jobbet, skönt att se alla andra djur sitta och jobba och att jag själv slipper! phuuu . Åt även på max! Det var väldigt gott! Sen åkte vi vidare hem till moster och kikade lite där, efter ca 20 minuter åkte vi hem till pappa för att hämta Jennifer och Marius.. Å sen var det den lååånga vägen hem till mamma. .Jag somnade eefter 5 minuter så resan gick ganska fort för min del! När jag vaknade så var det snöoväder.. Fyfasiken.. Hann inte mer än att komma in genom dörren hemma, då tycker Fredrik att jag ska ta mig hem till honom, så jag mötte upp Linus och Kenny vid grillen så släppte dem av mig på vägen hem. Snällt av dem! :) Så nu sitter jag här helt slut hemma hos babyboy, och han grejar med en jävla dator. Visste väl att han hade en baktanke med att jag skulle komma hit haha! kul eftersom vi inte har setts sen i torsdags så. haha!
Fredrik tror han är grym, för han fick ihop en dator. Men vafan, låt han trot. haha!
Imorgon vill jag gärna åka pulka någonstans med! det är en tradition! Men alla mina traditioner försvinner! Jag har inte ens varit på Liseberg i år?!?!?! Då är det illa, jag är faktiskt besviken på mig själv! Har varit där i alla år jag har levt tror jag. Och först nu skiter jag i det!? Dum jag är.. Nog om det, jag ska söka sommarjobb i Norge nu hade jag tänkt! Tjääna FETA pengar! Eftersom jag "förhoppningsvis" har körkort i maj/juni så blir de galant om jag bor hos pappa över sommaren!:) Tjänar typ trippla pengar var jag gör nu! :) Ska kika runt lite på vad som finns och vara ute i god tid tänkte jag!:) Får jag inget som jag antaligen inte får, så får jag stanna kvar på nordby med alla idiotiska kunder!:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: