2009-12-07 | 23:44:19

Måndag v50

Hej och hå allesammans! Idag har jag varit duktig hela daagen nästan! :* Började med att stå upp tröttaare än någonsin, men det var bara att börja göra sig redo för skolan. skickade in kulturkroppspråk på försäljning och service idag.:) Har även läst ut en jävla bok på 2 timmar.. phu. Läsloggen var tvungen att vara inne imorgon. Så nu fick jag sätta mig och läsa en bok eftersom jag inte hade fått tummen ur innan..Jag läste Pojken som kallades det. Jag har börjat läsa den tusen gånger tror jag. Men aldrig läst ut den. Så nu har jag gjort det! Och den var fruktansvärt hemsk..fy.. En sån mamma skulle inte jag vela ha! :O  Massa tråkigt i skolan idag för övrigt, när vi slutade gick jag och Jonna runt till några frisör salonger och kikade lite. Sen gick vi hem och tvättade, lagade mat, städade lite, tvättade, pluggade, tvättade,pluggade,åt och nu har vi precis hämtat de sista från tvätten! fy , skönt att allt sånt klart!:) Än så länge så har jag lämnat in 4 jobbiga lååånga arbeten som jag äntligen har gjort klart!! sån jädra frihet att slippa tänka på det! Har bara två saker kvar att göra nu, och det är ingen bråska med det, men ändå skönt att bli kvitt det! Så jag och Jonna ska göra klart det imorgon. :) Blev inget pepparkakshus idag. Hann fan inte, men får ta det imorgon!:)

Klart hittils
  • Ledarskapsfilosofin
  • Utvärdering
  • Driv egen salong
  • Läslogg
Äntligen.. Så himla glad! Gjorde halva hantverken förut, men så hängde sig datorn, så det försvann! Kul för mig, får göra om det imorgon.Gud vad skönt att bli klar med allt!

Förut skulle jag och Jonna prova att göra något nytt till vardagsmat! haha, det blev nån mexikans gryta med currysmak, den var HUUUR stark som helst. Jag trodde Jonna skämtade när hon slängde sig under kranen och drack vatten! haha, men nej fyfan! gick knappt att äta. Eller rättaresagt! gick inte att dricka, inte utan 10 glas vatten iaf!



Och vi har det riktigt fint och mysigt med allt julpynt i lägenheten nu!:) Allt är rent och fint! Ingen tvätt eller något:) Underbart!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: