2010-02-07 | 14:41:12

helg

Tjena! Nu sitter jag hemma hos mamma , nästan nyvaken! Jag har haft en jätte bra helg faktiskt! Haft kul i princip hela tiden.. ;) I fredags var jag med Rebecca hela dagen! Det var jätte mysigt, jag lägger upp alla bilder jag har någon annan dag, typ imorgon!;) haha. och sen var vi på fest hos Therese! Och sen donken sen eric sen sova. typ:) Somnade hos eric, så min underbara malin hämtade mig dagen efter eftersom hon har fått sitt körkort! ;) så var hon hemma här med mig och mamma en sväng, sen åkte hon. så hoppade jag in i duschen och sen kom Dennis  å hämtade mig! Var med honom,Tommy,Emil hela kvällen! Emil W kom också och var med en sväng:D Köpte massa chips å så, och jag åt upp allt själv. Mådde bajsilla efteråt. haha. Sen åkte vi ut och åkte bil, hamnade i trollhättan helt plöstligt, jag var trött så det var inte så kul på nån fest, men vi drog efter typ 20 minuter. Tur det:) var hemma typ halv 3 inatt och nu ska jag fundera på vad jag ska göra idag! Stanna, eller åka till Uddevalla.. blir nog stanna, eftersom Anton ska till JOnna idag! hejdå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: