2009-11-05 | 12:29:31

Linn

På hantverken gjorde vi inte speciellt mycket idag, gick igenom hur vi ska svara i telefonen i salongen när det ringer + bokningar och sånt! Det är sådant man nästa kunde från förr men det är ändå bra att gå igenom så man vet hur det är exakt! Sen satt vi å sminkade oss själva lite typ, fick göra vad vi ville! Kom även en tjej från ett skoföretag så vi kan köpa arbetsskor om vi vill, men det var så jävla dyrt så jag har inte råd just nu, klarar mig bra med mina foppa:) haha.. Efter skolan åker jag till Vänersborg och sen till siba med Fredrik, han fick lön idag så har lovat honom, ska även ta ur mitt löshår idag tror jag! är så trött på det.. Ska ändå sätta i nytt hår om en vecka! :))) Skönt att ha nytt och fräscht hår istället för dehär slitna håret! :) jaja, kommer nog inte skriva så mycket mer idag,eftersom jag inte har internet hos mamma.. Får se om jag kan låna hennes dator om jag har något kul att berätta.. Vi får väl se.. För övrigt sitter jag nu och väntar på att psykoligin ska börja! Ska bli spännande, eftersom det är första gången! :) hejhej
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: