2010-04-14 | 19:51:35

wihu

hej! Har bara internet i fem minuter till så får skriva snabbt! Idag har jag varit i skolan och haft ansiktsmask med Yogurth och honung samt gurka, jag hade även två äggulor i håret, Kanon!:) Låter jävligt äckligt, men det var jävligt bra! :) Efter skolan gick jag till körskolan och pluggade jätte länge! Jag gjorde klart FAS A, skönt det! En liten bit på vägen iallfall.
Rebecca ringde även mig förut, och sa att hon hade kommit på den perfekta födelsedags presenten till mig! haha, Jag blev nyfiken och hon berättade vad det var, en STHLM weekend med henne, gratis boende och fotografi! Låter ju perfekt! Då är jag 18 också så man kan gå ut på kvällen!:) woho, hon är underbar den tjejen!
Lön på 3400 imorgon också, fett gött!
jaja, nu ska jag pluggga! Skriver mer imrogon! Puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: