2010-04-15 | 00:01:34

nice day baby

GODKVÄLL! Nu sitter jag hemma i lägenheten, är riktigt stolt över mig själv idag! Har pluggat klart 2 arbeten, 1 FAS på trafikskolan ( ett steg närmare körkort) Pluggat inför "provet" imorgon om hud! Olika hudtyper osv! pff Äntligen klar med lite. Det är så underbart att känna att man stryker något från listan!:) Får panik av att ligga efter med saker! Men nu börjar allt lösa sig, det är bara att ta tag i saker och ting. jaja nog om det!
Jag har precis klippt och färgat jonnas hår! Blonda slingor, Blir nog ganska bra tror jag! :) Nu ska jag snart sova, för imorgon ska jag till trafikskolan igen och plugga fett så jag blir klar med FAS B, sen har jag bara några kvar sen kan jag boka uppkörning,teori och halkan! låter ju kanon!:D Måååste ta tag i allt nu!
Ska även till Göteborg på fredag, hade glömt bort det innan. Men jaja, det ska bli kul det med!:) 
Och exakt nu fick jag lön på 3400:- Ååh vad bra min dag är nu! eh fan vad jag snackar! Godnatt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: