2010-04-22 | 12:25:35

IDA'S NEW PLACE

Jag berättade ju kort om att jag hade skruvat tvbänk i flera timmar, de blev nästan klart igår! Det ser bra ut iallfall. Tyvärr så glömde jag ta bild innan vi blev klara i vardagsrummet men jag kan säga att det var ett jävla bombnedslag med kartonger papp påsar och allt ni kan tänka er, bara massa inflyttningssaker. Vi kom dit igår igen, gjorde Ida på bra humör, satte igång och tömde hela rummet! Det blev jäävligt bra med tanke på hur det såg ut innan. :) Nu kan hon känna att det är mer som ett hem. Vi skruvade ihop en glashylla på kanske 30 min! as bra:) haha.. jaja, det blev jätte mysigt hittils iallfall. Gardiner har hon inte fixat än, men lönen kommer på fredag då blir de ordning å reda:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: