2010-04-05 | 14:02:02

Dåligt

Hej! Dålig uppdatering jag vet, Kan börja berätta lite om hur min senaste vecka har varit!

Onsdag: Var först i skolan, hade 80tals tema den veckan så jag var förjävla snygg när jag åkte därifrån, haha!:) sen åkte jag hem till mamma snabbt för att hämta lite kläder inför torsdagen, efter att jag hämtade kläderna så åkte jag till vänersborg och träffade Linus! Så åkte vi till Uddevalla, började med att dra till Inet, ( tror jag de heter) haha, han hämtade ut sin dator och skit!:) Sen åkte vi till Uddevalla sjukhus för att hälsa på lilla rebecca som hade operat sig några timmar innan, (jag hatar sjukhus) Tyckte så synd om henne som låg där i ett rum med 2 gamla gubbar! usch, men nu har hon mycket mindre bröst och allt verkar gå jätte bra!:) Sen ringde Malin och sa att jag skulle komma till centralen i Uddevalla, tog mina saker , sa hejdå till Rebecca och sprang ner i regnet. Kom till Malin , så åkte vi till Strömstad och när vi kom dit så träffade vi Ida och kriss, Stod och väntade på att Fredrik skulle komma hem eftersom de va hans lägenhet vi var vid, men jaja, vi gick in ändå, pratade lite om hur torsdagen skulle bli. sen åkte jag och Malin vidare hem till pappa och åt lite mat, sen gick vi och la oss för vi hade en lång dag framför oss!
Torsdag: gick upp runt  7 och hoppade in i duschen för att sen sminka mig fort som tusan. Jag och Malin var lite stressade kan man väl säga! haha, sen kom Ida runt 15 över 7 eller nåt också. åt frukost och skit sen stressade vi gärnet och fick tillslut ta oss till gymnasiet och träffa "skjussen" Åkte till Statiol för att träffa de andra vi skulle åka med, så drog vi in till Norge, skulle vara där kl 9. Där var de sjukt mycket folk, tog ca 20 minuter till Norge och kanske 3 timmar tillbaka, haha. Sen tilllslut kom vi in till stan och hamnade tillslut hemma hos Fredrik, där var vi resten av kvällen! lååång och trevlig dag!:)
Fredag: Vaknar med världens huvudvärk! fy, det är de värsta jag har varit med om någonsin! haha, men de gick la över tillslut, jag och Malin och Marius åkte till Vänersborg runt 2 tiden och sen åkt jag till Jimmy, Sen körde fredrik på dem under kvällen, de skulle till Harrys, jag ville inte följa med eftersom jag var så jävla trött. Men jag hade tydligen inget annat val, släppte av dem i uddevalla, sen åkte jag å fredrik hem till mig så sov jag tills vi skulle hämta dem igen kl 2, var hemma hos Fredrik runt halv 4, sen sov jag så underbart!!
Lördag: Vaknar hos Fredrik, sen åkter jag hem , Fredrik å Jimmy å hämtade mig, för vi skulle äta pizza sa dem, åkte till stan, plockade upp Sven också! det var sjukt bra väder så vi tog en tur till slussarna, haha, jätte mysigt! Sen fick vi för oss att festa, Jenny kom hit och vi stack till Joel! Det var helt okej där med! Tills det började spåra ur och alla blev cp!:)
Söndag: Vaknade hemma hos Sven runt 1, åkte till Siba och åt mat, sen kom Emil å hämtade oss så jag äntligen fick komma hem! Gick och la mig kl 6, tänkte sova en timme eller nåt, men blev visst lite längre! haha,
Måndag: Idag vaknade jag kl 1, har sovit ut kan man väl säga, fast ändå är jag helt slut?! Jag har inte en susning om vad som händer idag! orkar inte med massa konstiga människor så vi får väl se!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: