2009-11-09 | 23:06:50

Hårstyling

Babyliss Keramisk Trippeltång

Det är en grymt bra trippeltång som jag verkligen rekommenderar starkt för alla som vill ha fint hår!;)
Vi har den i skolan och jag använder den så fort jag får chansen! Gör man på rätt sätt, alltså noggrant så håller det jätte länge! Mitt höll i flera dagar. Jag vill verkligen köpa den själv men har inte råd just nu! Så passar på när jag ändå är i skolan! Man får vågor i håret, man kan välja själv om man vill ha mycket eller lite! Jag själv har ganska platt hår i vanliga fall, och det är inga problem att få håret som man vill när man använder sig av denna produkt!

Den kostar runt 399 SEK i butikerna.


Här har ni två bilder på mitt hår efter att jag har använt den:



Björn Axén Tools - Volumaste





Är också sjukt bra! Man får massa volym ihåret, Den är bra för dem som har tråkigt platt hår. Den använder jag också en del i skolan! Och jag trivs jätte bra med den också, man blir fruktansvärt beroende bara! :) Men det är ju inte negativt.  Tyvärr så har jag ingen bild på mig efter att jag har använt den, men jag ska allt få fram en bild tillslut kan försöka ta en för och efterbild imorgon i skolan, vi har hårstyling denhär veckan om jag inte minns fel!:) Håll utkik så lovar jag att visa!:)

Här har ni lite snabb fakta:
Stylingverktyg för fantastisk volym.
Med Volumaster arbetar man igenom håret sektionsvis. Det är håret 4-5 cm närmast hårbotten som skall klämmas åt.
Extra hållbarhet kan man få genom att tupera håret innan det formas med Volumaster.
Problem med virvlar som delar upp håret löser Volumaster genom att dölja kala ytor och skapa en homogen frisyr.



Den kostar runt
595 SEK i butiker!

1 Kommentarer
Sandra:

En bra Trippeltång finns även i serien OBH Nordica (har jag) =) finns ännu en som jag inte kommer ihåg märket på, men den är minst lika bra om inte bättre. Bara några tips ;D

2009-11-15 | 21:54:26
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: