2009-11-05 | 12:34:39

CRAZY HAIR

Vi ska ha en tävling i skolan den 19 November och jag behöver all hjälp jag kan få, :) Se och lär!

Priset denna gång blir en iPod shuffle.


Torsdag den 19:e November är det "Crazy Hair Day".
Den person vars hår är mest "crazy" denna dag vinner.

Regler:

- Styling skall ske hemma. Salongen är inte tillåten.
- Du ska fotograferas i foajén mellan 08:00-08:30
- Ingen kompletterande styling på skolan (hårspray, gel etc)
- Så som du kommer igenom dörrarna på skolan är så du tävlar.
- En jury bestående av medlemmar från elevrådet samt mig beslutar om vem som vinner.
- Resultatet kommer presenteras med foto dagen efter.


Om någon har nåt bra förslag på vad man kan göra med håret, så säg gärna till.. För jag har så fruktansvärt dålig fantasti! :) Behööver massa hjälp!:)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: