2009-08-13 | 14:32:42

Sunrise

Nu sitter jag hemma i sängen, Fredrik har sovit i flera timmar, så jag börjar bli lite sur.. Det regnar fortfarande,men solen börjar komma fram nu.. Det är så typsitk, vi som skulle ut och åka båt, + ring, skidor, och hm, vattenbräda efter idag:D
Menmen, det får vi ta en annan gång!:* Jag vill bara att denhär dagen ska ta slut så jag kan göra allt som ska göras:D Imorgon blir en bra dag! ::**  Jag har äntligen fått (Y) ur (o) tummen ur röven, och lagt ut alla bilder från mammas kamera, å nu ligger batteriet på laddning, Vi tar tydligen Malins bil imorgon till Oslo, pratade med henne nu precis i 52 minuter, hade inte mkt att prata om men :D haha, Nej nu ska jag titta på en film så dagen kan bli klar nån gång! (I) hihi, pusss

Sötpojkvän som sover hela dagen! :@

 
Biljett*


Packning***

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: