2009-08-07 | 23:32:49

Stört sköna Ida!

haha, hejsan hoppsan! Nu har jag kommit hem från en galen kväll på sjön! :) Det började med att jag och Ida fick för oss idag på jobbbet att vi skulle åka och bada när vi slutade.. Så åkte vi hem och så, Ida hämtade mig när hon hade varit hemma och hämtat badsaker :) Så åkte vi till lagunen, och då kom jag på ideen att vi skulle hyra en trampbåt.. Så vi gick in och bokade en för en timme. haha, tog nog lite längre tid.. först kom vi iväg, då började det med att nån som åkte typ vattenbräda efter en båt där ute skvätte ner oss totalt (med vilja)  haha, sen fick vi för oss att trampa vidare till en brygga där det stod en jätte stor fin båt, Så vi la till där vid bryggan så fint så, haha, sen kom en vakt, och vi paddla fort som fan därifrån , men sen hälsade vi på han, och han var AS glad, så vi åkte in och la till igen.. haha, pratade med vakten ett tag och sen trampade vi vidare ut mot havs! Kom väl typ till holkedalen, så stod vi stilla mitt på havet, hoppade i och badade, jag brände mig på en brännmanet, ovanligt.. haha, vi kom inte upp i båten igen, fick rå panik. men lyckades tillslut:P Sen åkte vi vidare och stannar återigen, Då kommer en gubbe ensam i en båt, och vi skrike " hjälp" haha, så stannar han , och han ska då dra oss in till lagunen igen, och det är AS långt.. Men då sa han " jag drar er om vi tar ett dopp, nakenbad" då sa jag NEJ och vi paddlade fort som fan vidare, haha, eftermassa dissar av båtar, så kom räddarna i nöden, Vi hade nog inte ens varit framme nu om vi hade trampat:) Dom frågade också om vi ville få skjuss med ett reep, okej sa vi. dom var ju 4 st, 2 tjejer 2 killar, elr a, gubbar å kärringar, sså vi åkte där bak haha, softa som fan:D as pinsamt.. Sen gasa dom på och då kom det vatten in i båten igen, haha, Helt galen resa!:P Dom bara skrattade åt oss.. Sen kom vi till land efter ett jävla tag på sjön.. Då satte vi oss å tog en cigg, Sen drog vi in till stan en sväng ,åkte runt å ragga! Sen drog vi till torskholmen och åt glass, min glaass ramlade av..haha, dumt. Så fick Ida sig några långa skratt, det sprakade ur alla hål på henne, efter några historier om min bakgrund! haha, så nu kom jag nyss hem , har precis duschat.. och ska gå och packa lite inför Spanien tänkte jag!:) Har kläder på tre olika ställen , så måste få lite ordning på vad jag ska ha med mig! Hejsvejs!:)
1 Kommentarer
Ida:

Hahahaha! Kanon kväll, hahaha! Sprakade ur alla hål, hahaha!:D hahaha sköning!

2009-08-07 | 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: