2009-08-30 | 12:17:43

Plus;

Vår nya skola, i Centrum!

Nu är skolan äntligen flyttad! Det är kanon lokaler och allting där! Salongen är dock inte klar ännu, men den lovas vara klar på fredag 4/9. Så det ska bli kul. Maten har varit sisådär, men ser förbättringar! Det är ju bara en nödlösning tills vi får vår lyxmat, :*

Vi ska få ett eget sätt med penslar osv, Eller man är 2 on 2 på det! Jag och Malin ska ha ett ihop! :) Sen ska vi kanske få stylist kläder, alltså, lite mer joggingkläder antar jag att det är, men ett tryck på!


Det är mycket som händer runt omkring, mycket nya lärare! Vill ha kvar alla mina gamla egentligen! Dem var de bästa! Men tyvärr så går inte alltid det! Folk kommer och går lite hur som helst!;)

Det är massa nya elever också! Det är faktiskt kul, Man kan se in till alla klassrum, för det är fönster över alla väggar! Så man kan stå och titta in liksom, och då såg jag att alla 1;or satt där och fick sina nya mac dator och pillade! haha, jag minns hur glad jag var när jag fick min!:* Och hur glad man var över att ens gå till skolan för allt var så nytt och kul.. Till en början!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: