2009-08-13 | 11:20:56

:)

hejochhå, Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 12 så jag får mitt löne besked!:) Bara en timme kvar !:* Har precis klippt av den fula tuppkammen på fredrik nu med!:) Ska snarthoppa in i duschen å sen fixa lite, och få tummen ur att ladda batterina till kameran, tömma kameran , packa ner kameran! Men orkar inte!:) Har nog inte riktigt förstått att vi ska åka redan imorgon kväll!:)) Jaja, det märker jag väl påvägen till Oslo, :)

Grattis till Teorin Linus!:)

Att göra imorgon;

Säga hejdå till Fredrik
Gå till stan
Ta ut 7500,
2000, hårförlänging
2500 Laila
3000 växla Euro
Köpa converse
Köpa högtalare
Köpa jeans
Köpa små saker inför resan
Sätta i hårförläning,
Åka hem och säga hejdå till pappa,Laila, blablab
Åka till Oslo!

Utmaning!:*
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: