2009-08-09 | 11:22:15

;

Igår: Vaknade, satt ute  i solen och tog en cigg och så med pappa och dem, Sen drog jag till jobbet, Lyckades övertala julle att ta över min sista timme, snällt att han gjorde det! Åkte in till stan med Ida, Åkte först hem till henne en snabbis, sen åkte jag hem.. Cyklade å mötte Fredrik som kom.. Så cyklade vi hem , jag fick skjuss han på en cykel utan luft i däcken, inte jobbbigt nej inte alls.. Sen åt vi lite, elr a, han åt.. jag smakade, Sen gick vi å duschade.. Å efter att vi hade duschat klart så satte vi oss vid tvn och åt chips å drack cola som jag köpte på jobbet innan, Så tittade vi på en AS bra film , daylight, Så hände det massa skkumma saker under tiden också kanske inbrott i våran källare?! vem vet?! inte jag.. Sen kom iaf pappa å dem hem på natten, Och pappa var jätte full, sen somnade jag i Fredriks knä.. sen väckte han mig, så gick vi upp, ¨då blev jag pigg, men sen somnade jag.. haha, roligt inlägg!!!


Today; Ikväll eller imorgon åker jag till mamma!:)) Hämtar lite kläder. Lite Stressigt menmen ,vad gör man inte för att ha kläder?!:) Och nu ligger jag i  sängen och är inte helt vaken..Varmt som fan, är inte van vid att sova två längre! hähä, Hejdå

HAHAHAH
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: