2009-08-06 | 10:42:54

En dag närmare

Nu ligger jag i sängen, vaknde precis av att nån viasat kärring från malmö ringde och sökte pappa, Kunde inte somna om efter det! Det är helt sinnes sjukt, Det är kanon väder ute,och jag är ledig! Men såklart har jag sån jävla huvudvärk när jag vaknar! Vaknade inatt nån gång av att jag trodde att nån hade lagt en bomb eller nåt i mitt huvud, fyfan vad ont det gör! Jag har fortfarande ingen matlust, Allt går bara utför känns de som, jag har inte riktigta vänner kvar, jo några, Rebecca är en av dem och tacka gud för att jag har den människan! Man tror man har så många mer än man har, Alla sidor kommer alltid fram på något sätt.. Jag blir bara mer och mer deprimerad för varje jävla dag som går! men jag har bestämt mig, att Idag ska bli en bra dag jag ska få bort huvudvärken, vänta på sandra, boka, och längta och bara se framåt och skita i alla idioter som bara snackar skit om något dem inte ens vet något om från alla håll, Jag älskar att lägga mig i , men jag får aldrig, då får ingen annan lägga sig i heller.. Och inte på det sättet iaf! Finns olika sätt att lägga sig i på! Nu orkar jag inte skriva mer, ska ner till Laila och se om jag kan tvinga i mig nåt att äta, detta är sjukt, för jag älskar mat! Så något stämmer inte, frågan är vad! ;*


och rita på jobbet är en ängel också, hon gjorde så jag fick byta helger, jobbar f.o.m nu ojämna helger så jag kan åka och träffa mamma på hennes helger! Tack för det;))) Hejdå
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: